四季如春茶🍵

余常写作 很少作画
Everybody Wants To Rule The World - Various Artists

             
  
      所有人妄想掌控/统治世界” ——刺客信条:大革命

Welcome to your life
欢迎降临世间
There's no turning back
回头路从不可选
Even while we sleep
即便你我入眠
We will find you
我们仍能察觉
Acting on your best behavior
你昂起头颅挥洒自如
Turn your back on mother nature
拒绝对自然本原的服从
Everybody wants to rule the world
没人不想让全世界俯首

It's my own design
一切是我的计谋
It's my own remorse
责任由我承受
Help me to decide
请助我抛开踟蹰
Help me make the most
让自由和欢愉
Of freedom and of pleasure
最大程度为人享受
Nothing ever lasts forever
世间万物皆有终结
Everybody wants to rule the world
所有人都想统治世界

There's a room where the light won't find you
一定有光线企及不了的地方
Holding hands while the walls come tumbling down
我们手指相叠直面壁垒轰然坍塌
When they do I'll be right behind you
当他们这么做时我会伴你身旁
So glad we've almost made it
很欣慰我们几乎实现梦想
So sad they had to fade it
太遗憾无法逃脱被他们抹杀
Everybody wants to rule the world
每个人都有统治世界的野望

评论

热度(5)